HOME ABOUT QISH CONTACT ME

من كان لله كما يريد، كان الله له فوق ما يريد
Siapa keadaannya seperti apa yang Allah inginkan;
Allah ada baginya melampaui segala harapan.

Tentang Sobat..

Dia, sobat yang selalu ada
Sobat yang sudi mendengar setiap bait curahan kata
Sobat yang sentiasa mengiyakan apa saja yang kuungkap
Sobat yang menjadi tempat mencurah rasa
Sobat yang melihat setiap lelehan air mataku yang selama ini menjadi rahsia
Dia sobat yang menjadi kesayanganku..

Tidak pernah kukisah bila saban hari aku dengannya
Aku tinggal sebilik dengannya
Aku tidur sekatil dengannya
Aku makan sepinggan dengannya
Aku minum segelas dengannya, dan
Aku berkongsi apa saja dengannya..

Kerana dia sobat yang setia selalu denganku
Dia saja yang memahami diriku
Nafas kami selalu senada
Jalan kami selalu beriringan
Fikiran kami selalu terdetik perkara sama
Dan citarasa kami jarang sekali berbeza..

Doa dan pintaku sepenuh jiwa
Agar nanti kekal bersama kita hingga akhirnya
Walau masing masing sudah punya rumahtangga dan keluarga
Namun sobat tetap tak akan aku lupa
Akan selalu dirimu sobat di dalam hati dan ingatanku..

Buatmu sobat hanya satu pesanku
Ingat daku dalam segenap doamu
Jika aku masih kau kasihi
Mengenalmu sangat membahagiakan diriku
Kamu lah sobat dunia akhirat.. 

Saya sayang ama kamu Nabeela sobatku.. 

2:41pm, 16 Mac 2012.

No comments:

Post a Comment

 

ALL RIGHT RESERVED | QISH DARLEENA 2010-2020